“The Show Must Go On” a fost un proiect documentar despre galeriile de arta din Bucuresti, analizate din perspectiva critica a unui artist, proaspat absolvent, care este nemultumit nu atat de spatiile fizice in care se presupune ca ar trebui sa se manifeste ca artist, cat mai ales de atitudinea artistilor, criticilor, curatorilor fata de aceste spatii si de lucrarile prezentate/acceptate in acestea. Spatiul H.arta a fost ales sa gazduiasca acest proiect pentru ca este genul de spatiu care lipseste in Bucuresti, unde aproape toata lumea prefera sa produca si sa prezinte lucrari incheiate. Proiectul a intentionat si sa deconstruiasca mitul capitalei ca un loc dinamic ce concentreaza toate fenomenele importante sau innovative – a intentionat sa arate ca doar cantitatea nu este o garantie a calitatii. Pe langa interesul artistului in acest tip de analiza, nascut dintr-un real disconfort in spatiul stramt al acestei scene artistice, proiectul a fost conceput special pentru H.arta si pentru publicul din Timisoara. A constat intr-o serie de imagini – documentand cele mai cunoscute galerii din Bucuresti, de-a lungul a catorva luni -, insotite de texte din presa culturala si de materiale de prezentare a expozitiilor (afise, invitatii). Discutiile despre/in jurul/in cadrul proiectului au propus subiecte ca: alternativa artistilor la aceste spatii, sistemul educational artistic, asteptarile artistilor tineri (in Romania in general), relatia dintre artisti si curatori, etc. Principalul scop nu a fost acela de a descalifica toate aceste galerii, ci de a determina constientizarea potentialului pe care artistii il au in chiar apropierea lor.

Raluca Voinea